Menü
Hesabım
Şifremi Unuttum
Kayıt Ol
Sepetim
Müşteri Hizmetleri
Müşteri memnuniyeti bizim önceliğimizdir. Bu nedenle, herhangi bir sorunuz veya sorununuz olduğunda, müşteri hizmetleri ekibimiz size yardımcı olmaktan mutluluk duyacaktır. Müşteri hizmetleri ekibimize e-posta, telefon veya canlı sohbet yoluyla ulaşabilirsiniz. Ayrıca, sipariş durumunuzu takip etmek veya iade işlemleri hakkında bilgi almak için de müşteri hizmetleri ekibimizle iletişime geçebilirsiniz. Müşteri Hizmetleri sayfamızda size yardımcı olabilecek sıkça sorulan soruların yanıtlarını da bulabilirsiniz. Bizimle iletişime geçmekten çekinmeyin, size yardımcı olmak için buradayız.
Aradığınız cevabı bulamadıysanız
bize yeni bir soru sorabilirsiniz..
Soru Sor
1- Siparişimi nasıl iptal edebilirim?
2- Ürünümü iade etmek istiyorum, ne yapmalıyım?
3- İptal veya iade ettiğim ürün veya ürünlerin ücretini nasıl geri alabilirim?

Gönderdiğiniz ürün/ürünler, 3ka.com.tr tarafından iade işleminin onaylanması durumunda 2 iş günü içinde “ürün bedeli” tarafınıza geri ödenecektir.

  • Ödeme şekli “Kredi Kartı” ve tercihiniz “Para İadesi” ise; ödemeniz online olarak hemen kredi kartınıza iade edilecektir.

  • Ödemenizin hesabınıza yansıması bankaların işlem sürelerine 2-4 işgünü arasında farklılık gösterebilir.

  • Ödeme şekli “Havale/EFT” veya "Kapıda ödeme" ve tercihiniz “Para İadesi” ise; bildirimde bulunduğunuz IBAN numarasına bağlı hesabınıza paranız geri ödenir.

Para iadeniz alışverişinizde kullanmış olduğunuz kredi kartı veya banka hesabınıza otomatik olarak iadenizin onaylandığı anda yapılmaktadır.  

Taksitli Ödemeler:

Taksitli kredi kartı ödemelerinin geri iadesinde tutarın tamamı sahibi olduğunuz kredi kartınızın bankasına tek seferde ödenir. Bu aşamadan sonra banka, bu tutarı kredi kartınıza her ay taksit tutarı kadar yatırır ve çeker (ekstreye + ve – olarak yansır ). Bu işlem taksit sayısı kadar ay devam eder. Eğer iadeden önce 1 veya 2. taksit vb. ödemiş iseniz en son 1 ve 2 . taksiti hesabınıza yatırır fakat diğerlerinde olduğu gibi bu tutarları hem yatırıp hem de çekmez, sadece ekstreye +taksit tutarı kadar meblağ yatırılır.

Hediye Çeki Kullanılan Siparişler:

İade/İptal işlemi yapılan ürün/ürünlerde kullandığınız hediye çeki bedeli, üyelik sayfanıza ayrıca bir çek olarak yeniden tanımlanır.

4- İptal veya iade işlemlerinde kargo ücretini geri alabilecek miyim?

Sipariş iptalinde veya iade işleminde ödediğiniz “kargo bedeli”; ürün bedeline eklenerek ödeme türünüze göre tarafınıza geri ödenecektir.

5- Ürünümü iade ederken kargo ücreti ödeyecek miyim?

İade işlemlerinizde geri gönderim için kargo ücreti ödemezsiniz. Bunun için ürünleri anlaşmalı olduğumuz kargo şirketleri ile tarafımıza geri göndermeniz gerekmektedir. Anlaşmalı olduğumuz kargo şirketleri hakkında detaylı bilgi almak için "İletişim" menüsü altında bulunan irtibat bilgilerini kullanarak bizim iletişim kurabilirsiniz.

6- Kargo şirketine nasıl ulaşıp, ürünü nasıl vereceğim?
7- Ürünü gönderdikten sonra süreci nasıl takip edeceğim?
T-Soft E-Ticaret Sistemleriyle Hazırlanmıştır.