Menü
Hesabım
Şifremi Unuttum
Kayıt Ol
Sepetim
Müşteri Hizmetleri
Müşteri memnuniyeti bizim önceliğimizdir. Bu nedenle, herhangi bir sorunuz veya sorununuz olduğunda, müşteri hizmetleri ekibimiz size yardımcı olmaktan mutluluk duyacaktır. Müşteri hizmetleri ekibimize e-posta, telefon veya canlı sohbet yoluyla ulaşabilirsiniz. Ayrıca, sipariş durumunuzu takip etmek veya iade işlemleri hakkında bilgi almak için de müşteri hizmetleri ekibimizle iletişime geçebilirsiniz. Müşteri Hizmetleri sayfamızda size yardımcı olabilecek sıkça sorulan soruların yanıtlarını da bulabilirsiniz. Bizimle iletişime geçmekten çekinmeyin, size yardımcı olmak için buradayız.
Aradığınız cevabı bulamadıysanız
bize yeni bir soru sorabilirsiniz..
Soru Sor
1- Nasıl sipariş verebilirim?
2- Sipariş verirken nelere dikkat etmeliyim?

3KA.com.tr'den verdiğiniz siparişlerin zamanında ve eksiksiz olarak adresinize gönderilebilmesi için teslimat ve fatura adresinizin eksiksiz ve doğru olduğundan emin olmalısınız.

Alıcının adreste bulunamaması durumunda, kimlik bilgileri kontrolünden sonra birinci dereceden yakınına teslimat yapılabilir.

Teslimat adresi olarak belirtilen adres bir iş yeri ise, iş yerlerinin çalışma durumuna bağlı olarak muhaberat departmanına teslimatın yapılabileceğini unutmayın.

Fatura adres bilgileri sipariş onayı sonrası değiştirilemez. Bu nedenle fatura bilgilerinizin doğruluğundan emin olmadan siparişinizi onaylamamalısınız.

Siparişiniz kargoya teslim edildikten sonra tarafınıza gönderilecek olan e-posta üzerindeki bilgiler aracılığıyla kargonuzu takip etmeyi ihmal etmeyin.

3- Aradığım ürünü sitede nasıl bulacağım?
4- Özel ürün gruplarına nasıl ulaşırım?
5- Oluşturduğum siparişe ürün ekleyebilir miyim?

3KA.com.tr'den verdiğiniz siparişler bize online olarak ulaşır ve ödeme işlemleriniz de sipariş oluşturma aşamasında otomatik olarak yapılır. Ödeme koşullarında değişiklik yapılamadığından, siparişinize sonradan ürün eklemeniz mümkün değildir. Ama mevcut siparişinizi iptal ederek yeni bir sipariş oluşturabilir ya da almak istediğiniz diğer ürünü ayrıca sipariş edebilirsiniz.

6- Sipariş verirken sayfa hata veriyor, ne yapmalıyım?

Böyle bir durumda "İletişim" sayfamızdaki irtibat bilgilerini kullanarak bizimle irtibata geçebilir ve aldığınız hatayı bize iletebilirsiniz. Bizimle irtibat kurduktan sonra yazılım departmanımız sorunu en kısa sürede çözmeye çalışacaktır.

7- Siparişimin ödemesi neden peşin alınmış?

Ödeme seçeneklerini sipariş oluşturma aşamasında sadece siz belirleyebilirsiniz. Verdiğiniz siparişle ilgili ödeme seçeneğine sonradan müdahale etmemiz mümkün değildir.

Bu nedenle siparişiniz onaylanmadan önce, işaretlemiş olduğunuz ödeme şeklini kontrol edin. Taksit seçeneği belirlenmemiş olan siparişleriniz peşin ödeme olarak kabul edilir ve daha sonradan taksitli ödemeye dönüştürülemez.

8- Sipariş verdikten sonra ürünün fiyatı düşmüş. Ne yapabilirim?

Sitemizde satışa sunulan ürünlerin fiyatları ithalatçı firmalar tarafından belirlenir; bu fiyatlara ve döviz kurlarına göre her gün 3KA.com.tr tarafından güncellenir.

Öte yandan, indirimlerin başlangıç ve bitiş tarihlerinde bazen değişiklik yaşanabilir. Siparişlerinizin toplam tutarları sipariş oluşturma aşamasında bankanız tarafından otomatik olarak alındığı için, sonradan üründe yapılan indirimler ne yazık ki ödemenize yansımaz. Bu durumda dilerseniz siparişinizi iptal edebilirsiniz.

Eğer siparişiniz tedarik sürecindeyse, bizi e-posta yoluyla bilgilendirdiğiniz takdirde ürün fiyatında yapılan indirim ödemenize yansıtılacaktır.

9- Siparişim neden onaylanmadı ve iptal edildi?

3KA.com.tr ya da bankanız, gerekli gördüğü durumlarda sipariş onayı için sistemde kayıtlı olan telefon numarasından kredi kartı sahibine ulaşmaya çalışır.

Böyle bir durumda, telefon numarasına ulaşılamazsa kredi kartı sahibinin güvenliğini sağlamak için sipariş iptal edilebilir. Sipariş iptaliyle ilgili bilgiler, sipariş sahibinin üyeliği sırasında kayda alınan e-posta adresine gönderilir. Siparişlerinizin banka tarafından onaylanabilmesi için, bankanızda ve sitemizde kayıtlı kişisel bilgilerinizi güncellemeyi unutmayın!

Diğer bir husus ise nadirende olsa siparişinizde bulunan ürün veya ürünlerden birkaçı stok hatalarından dolayı tedarik edilemeyebilir. Böyle bir durumda sipariş oluşturma aşamasında belirttiğiniz telefon numarası üzerinden size ulaşılarak tarafınıza bilgi verilir. Ancak size ulaşım sağlanamaz ve geri dönüş olmazsa siparişiniz iptal edilerek ödemeniz iade edilir.

10- Siparişimin teslimat/fatura adresini nasıl değiştirebilirim?

Sitemiz üzerinden verdiğiniz siparişlerinizin teslimat veya fatura bilgilerinde değişiklik yapmak için "İletişim" menüsü altında bulunan irtibat bilgilerinden dilediğinizi kullanarak durumu tarafımıza iletmeniz gerekmektedir. Talebiniz doğrultusunda gerekli güncelleme yapılacaktır.

Fatura bilgilerinizde değişiklik yapılabilmesi için siparişinizin henüz kargoya verilmemiş olması gerekmektedir.

Teslimat bilgilerinizde ise siparişiniz kargoya verilmiş olsa dahi değişiklik yapılabilir.

11- Siparişimdeki bazı ürünleri nasıl değiştirebilirim?

Siparişinizde bulunan ürünlerin değiştirilebilmesi için siparişinizde bulunan ürün fiyatı ile seçtiğiniz yeni ürünün fiyatının aynı ya da daha düşük tutarda olması gereklidir. Ödeme işlemleri sipariş oluşturma sırasında online gerçekleştirildiği için daha yüksek tutarda bir ürünle değişim yapılamamaktadır.

Değişim talebinde bulunmak için "İletişim" menüsü altında bulunan irtibat bilgilerini kullanarak bizimle iletişim kurabilirsiniz.

T-Soft E-Ticaret Sistemleriyle Hazırlanmıştır.