Menü
Hesabım
Şifremi Unuttum
Kayıt Ol
Sepetim
Müşteri Hizmetleri
Müşteri memnuniyeti bizim önceliğimizdir. Bu nedenle, herhangi bir sorunuz veya sorununuz olduğunda, müşteri hizmetleri ekibimiz size yardımcı olmaktan mutluluk duyacaktır. Müşteri hizmetleri ekibimize e-posta, telefon veya canlı sohbet yoluyla ulaşabilirsiniz. Ayrıca, sipariş durumunuzu takip etmek veya iade işlemleri hakkında bilgi almak için de müşteri hizmetleri ekibimizle iletişime geçebilirsiniz. Müşteri Hizmetleri sayfamızda size yardımcı olabilecek sıkça sorulan soruların yanıtlarını da bulabilirsiniz. Bizimle iletişime geçmekten çekinmeyin, size yardımcı olmak için buradayız.
Aradığınız cevabı bulamadıysanız
bize yeni bir soru sorabilirsiniz..
Soru Sor
1- Kargo teslimat adresinde beni bulamazsa ne olur?
2- Aldığım ürün ne zaman teslim edilir?
3- Adresime yakın kargo şirketi yok, siparişimi nasıl teslim alacağım?
4- Siparişimin kargoya verildiğini nasıl anlayacağım?
5- Faturam koli dışında görünecek mi?
6- Faturam siparişimle birlikte teslim edilmedi. Ne yapmalıyım?
7- KKTC teslimat yapıyor musunuz?
8- Teslimat sırasında nelere dikkat etmeliyim?
9- Kargom yanlış adrese gidiyor, ne yapabilirim?
10- Siparişim darbeli, kırık geldi. Ne yapmalıyım?
11- Aldığım ürünün paket içeriği eksik çıktı, ne yapmalıyım?
12- Faturamdaki ürünle bana gelen ürün farklı, ne yapmalıyım?
T-Soft E-Ticaret Sistemleriyle Hazırlanmıştır.